Sunday, February 24, 2013

白酒忌廉藍貝 Blue Mussels in White Wine & Cream Sauce (附食譜)

Blue Mussels簡直是我最愛的西餐菜式之一,每次在Soho也要吃個夠才滿足,尤其愛那忌廉香滑口感!

發覺自己整也不難啊,而且可以enrich一下配料,加入大量的洋蔥粒、芫茜碎及蒜蓉碎,製成一個獨一無二的mussels (外面吃才沒有那麼多配料啊!)


簡單的製法,用來宴客又是一道高級菜,朋友們就是很喜歡!



材料:

Blue mussels ................1包 (2磅)
洋蔥(切粒)..................1個

蒜頭(切粒)..................3粒
蕃茄(去核再切粒)......1個 
芫茜(切碎)................少量

白酒.........................1小支
淡忌廉.....................250ml
牛油(小)...................1/4條


*我鍾意濃味d就落大量洋蔥同蒜粒,份量可隨意調配


1) 買一包mussels, 呢隻加拿大牌子我試過最好,份量又夠多! (吉之島有售)

2) 拆開包裝袋,用刷逐隻將mussels 擦亁浄!呢個step都好花時間同心機,不過呢隻牌子mussels算係無咩雜草,易d handle

3) 準備sauce既材料:洋蔥一個、蒜頭三粒,兩者都切成細粒, 蕃茄去核再切粒,芫茜少量切碎,白酒一小支,cream細盒、牛油1/4條。我鍾意濃味d就落大量洋蔥同蒜粒,份量可隨意調配

4) 首先放牛油煮溶,爆香蒜蓉,再落洋蔥粒一齊炒至金黃色

5) 再放入mussels, 加入芫茜及蕃茄粒不斷炒勻大約1 min, 務求讓配料屑入mussels 入面,就會超好味la!

6) 再加入白酒,蓋住焗3 mins, 最後熄火加入cream拌勻

1 comment:

  1. 請問白酒係咪要全枝落哂呀?
    [版主回覆08/22/2013 00:08:51]一般半枝細既白酒都夠~鍾意酒味強D,成枝都ok

    ReplyDelete