Thursday, March 7, 2013

狗仔栗子忌廉3D蛋糕 (附食譜)

我還是做蛋糕的初哥,其實蛋糕對於我,真的是一件比煮西餐要難的事。

凡是用麵粉整的東西,都會很自然地覺得很難掌握
(可能我自細就有麵粉恐懼症~!)
但是,我一定要克服這個心理障礙啊啊啊~~~!!無野可以難倒我!! 於是乎,柴娃娃去上蛋糕班。



才發現,麵粉、雞蛋、忌廉、牛油,嘻嘻哈哈拌在一起,會變出很多繽紛的造型及款式。



今堂整狗仔3D蛋糕,是一堂很有趣的課,阿Sir在製作狗仔的過程中,同學們都莫名其妙,何以幾塊蛋糕切出來,就成了狗仔的模樣,不過出來的作品真的很可愛啊!!




 



材料:



4隻、糖100克、麵粉90克、熱牛油30克、雲呢拿油少許



 



自製栗子蓉:



栗子225克、鮮忌廉100克、Rum2茶匙



1. 首先整個蛋糕,把4隻蛋、糖打起至杰身



大家出盡力咁打


終於打到企身喇



然後把篩過既麵粉和雲厘拿油,分段加入蛋漿拌勻,再倒入餅模用180度焗25分鐘


焗好喇~~香噴噴~~顏色好靚!


焗好蛋糕之後,阿Sir 好似魔術師咁將一個蛋糕,切幾下,砌幾砌,變左一個立體蛋糕,我地都覺得太神乎其技!
過程有點複雜,文字難以表達,以一連串的相片顯示部驟先!



呢個模樣,我地都話,點睇都唔似狗仔,哈哈!



準備整栗子蓉喇~~



我地既狗仔~~哈,造型還可以,但當然無阿Sir個隻咁靚!



先準備忌廉,這個是全班的份量!



Rum酒


打好忌廉之後,加入栗子蓉,加Rum酒,鍾意酒味重D醉D可以加多D


拌勻晒所有材料



先為蛋糕刮滿栗子蓉



再o即忌廉響狗仔四肢、面部及頭,造成層次感,要一條條咁o即上去,要非常小心翼翼,再在栗子蓉位置一條條地o即上栗子蓉,覆蓋底部的不完美,如是者,把全隻狗仔都用白色及啡色條條覆蓋


阿Sir o即得好靚~~半完成作品



哈哈,到我隻狗仔喇,真係o即得好核突,超級擔心,點睇都唔似一隻狗仔



阿Sir 用朱古力整好既眼仔,好可愛


阿Sir幫其它同學修飾下隻狗仔,好彩我都有份,嘻嘻!


加左眼同口仔,終於似番隻狗仔喇,傻傻的,惹人憐愛,可愛死了~~~!!!


我朋友隻狗仔個樣好忠心好乖巧!


2隻狗仔一齊放~~好滿足



阿Sir隻狗仔係醒目狗,哈哈



No comments:

Post a Comment