Wednesday, March 6, 2013

BBQ Pork Ribs, BBQ 豬仔骨(附食譜) by LC Oval 25cm

西餐另一個至愛就係BBQ Ribs, 又係愛不釋手個種!

我比較愛和豬做朋友,哈哈,所以如果餐廳有Ribs供應就非點不可!反而牛扒完全吸引唔到我重視既目光 (我睇你唔到睇你唔到!!)

以前仲係有種錯覺,覺得Ribs要放入大烤爐燒才好吃 (哈哈,以為係整燒鵝個種!),又以為必須用炭爐呢d咁傳統而又專業的方法先整到, 所以務必要奉上金錢出街食,仲要次次都要同朋友爭食唔夠分 (唔知點解我班朋友都係大食仔~!)食得一舊半舊又到喉唔到肺,多慘啊!!

有日到超市見到有急凍Ribs出售,就萌起好想征服佢既念頭,買回家就睇下大家Friend唔Friend到!

呢個菜材料好簡單,看似唔難,但又係好多心機逐步整,一次生,兩次熟,仲要好有心機培養感情,同佢談心,要同Ribs做朋友,其實都要有好大耐性。
材料:
急凍Ribs ...................一條
 (我響Taste買一隻叫丹麥豬肋骨)
BBQ Sauce.................一樽
洋蔥...........................半個
蒜蓉(切粒)................適量


醃料:
黑椒...........................適量
Rosemary..................適量

1) 解凍後洗淨備用


2) 用黑椒及Rosemary醃好Ribs,用即磨黑椒及新鮮Rosemary會更香,大約醃20分鐘

3) 先爆香蒜蓉及洋蔥,記得離火落完蒜蓉,先明火再炒,要不然會「痴底」(我就衰過好多次! =.=)

4) 再倒入約1/2樽的BBQ Sauce,加水同炒好既蒜蓉拌勻,直至滾起

我用既呢隻sauce響Taste有售,因為有個黑人o麥頭,我成日簡稱佢做「黑鬼汁」,呢隻醬都可以用黎做Buffalo Wings, 好惹味ga!味道似m記麥樂雞的BBQ醬

5) 放條Ribs入去,用大火煮約15分鐘﹐再轉細火煮約15分鐘


由於今次條Ribs都好長,所以都唔可以放得落成條,唯有不斷轉位,令兩端受熱更平勻。最好2邊keep住反一反,令Ribs炆得更腍

我覺得條Ribs好似浸緊溫泉咁,爽得佢丫!

6) 然後做焗Ribs的醬,方法一樣,先爆香蒜蓉及洋蔥,再用餘下的1/2 BBQ Sauce煮至杰身,把煮好的Ribs放上焗盤錫紙上,把醬汁掃上Ribs的表面,入爐220度烤10分鐘,再轉180度烤50分鐘,期間要打開焗爐為Ribs不斷補掃醬汁,約2-3次,以免焗得太乾,保持juicy的口感


焗完個樣真係好靚架,仲要全間屋都充滿住BBQ味,未食都流口水!

可以配上香草薯角及車厘茄,顏色靚靚,very yummy!
2個人食,一條有around 10條骨,唔洗爭食喇~~~
哈哈哈~大喜!!食到棒住個肚都得添,大滿足!

幾個朋友分都夠食啊~大家一齊試試吧~~!

No comments:

Post a Comment