Sunday, June 9, 2013

5分鐘簡易晚餐之選:咸牛肉炒蛋 (附食譜) By LC 380

最近工作忙得要命,煩事特多,回家動彈不得,有時買個外賣回家吃就算,懶得就懶!收工回來和好友談電話談得太快樂了,不知不覺上了樓,忘了買外賣~oh no~~!!

我不想再次下樓,又不想筋皮力竭地弄一個晚餐,又擔心肚子餓,怎麼辦才好?(kinder出奇蛋都搞唔掂既難題)靈機一觸,打開我的私家食品儲存櫃,嘩哈哈,發現了咸牛肉罐頭,正好 (您是我的救星~~!!!!!!)

就弄個咸牛肉炒蛋,超級簡單,5分鐘就弄好,吃飽了就可以睡~~爽!!



材料:
咸牛肉.....................1罐
蛋 ............................2隻

材料簡單單單單單單單到不得了!! (咁樣形容先貼切),就這樣一個咸牛肉罐頭

開蓋即用

1) 蛋2隻,搞勻就成


2) 炒香咸牛肉

3) 倒入蛋液,待半熟快炒就完成了!! so easy!


容易到不得了的晚餐,3 steps only~嘻嘻!!! 不懂煮飯也懂弄的菜!

怕不夠飽,跟一個一丁麵,簡便又好吃!!  

咸牛肉炒蛋配三文治也很好吃啊,如果有方包,又有另一種食法!

平時儲定罐頭是對的!哈哈哈哈哈~~!我要開一個5分鐘懶人系列至得喇!你們贊成嗎?XDDDDD

2 comments:

  1. 咸牛肉係我的童年回憶呀.....哈哈
    [版主回覆06/11/2013 00:01:58]我都係,間唔中食下又幾正!

    ReplyDelete
  2. 請教...請教.
    我用18cm round 白裡既LC炒蛋, 但炒唔到, D蛋好黏底, 炒起時D蛋而變得好碎.
    你用的這個LC是否與煲的白裡一樣呢?
    [版主回覆07/25/2013 00:45:05]你要個煲熱,落油,起煙先好落材料(會見到有煙出),要夠熱先唔「痴底」,同埋炒蛋要落多d油先整到滑蛋 (或者加牛油)
    應該質料類近

    ReplyDelete