Friday, August 2, 2013

好味到停不了的簡易甜品Part 2:北海道3.6牛奶布甸 - 朱古力特別版 Hokkaido 3.6 Chocolate Milk Pudding (附食譜)


自從整過北海道3.6牛奶布甸,我honey就從上深深愛上了(應該用「痴愛」兩隻字至適合形容!)。

這2個月期間,也整過3次了,每次不夠一、二天他就把全部的牛奶布甸大大啖吃光!!!速度之快,應該和一隻速龍跑步是沒有分別的,每一次都要和我搶著吃!
(唉,如果出街買黎食,一定食窮呀!!)

他總是像個小孩子一樣,嚷著要吃要吃,還要露出一個絕對不會吃厭的樣子。
這個甜品,魔力多大~~!!

所以我決定要做個夏季特別版,就要把人見人愛的朱古力也加進去,做一個朱古力限定,讓雪櫃裡多點口味選擇吧。

材料、做法與份量,基本上和原味是差不多。今次的份量減半,如做約10瓶的布甸,double份量就可以。今集的主角,變成了朱古力,頓感新意吧。




材料:(5瓶100ml的份量)
北海道3.6牛奶..........320ml 
淡忌廉......................150ml 
糖.................................40g 
魚膠粉............................5g 
雲呢拿香油.............1/2茶匙
朱古力粉....................2湯匙

再次出場的DELICES朱古力粉,真的非常香濃

2湯匙就可以了

1)   先以慢火煲熱牛奶,保持微熱,不要滾起

2)   朱古力粉用少量的熱牛奶搞勻,成為朱古力奶,以防朱古力粉難融及沉底

3)  保持小火, 加入雲呢拿油及糖於微熱的牛奶內,搞拌至融化即可


4)   倒入已搞勻的朱古力奶輕輕拌勻


5)   用少量的熱水搞勻魚膠粉,成為魚膠粉水備用。魚膠粉份量一定要準確,及必須搞勻,要不然會有粉粒沉底

6)   加入魚膠粉水拌勻

7)   最後倒入淡忌廉,快速搞拌可熄火 (*牛奶千祈不要滾起,只要微熱)


8)   牛奶放涼後,就可以入樽,放入雪櫃雪一晚凝固後就可以食架喇!

多美的朱古力牛奶兵團, 5小樽,多可愛

雪一晚凝固後就可以試味了~~~~

再讚多一次,小瓶子真的很美,像外面買回來一樣, hehe~~!

我這個做法,布甸面會有一層脆皮蓋著,多一層口感囉,好像吃脆皮樂!

好滑啊~~~~~~~~~~~和原味一樣的好,各有各的美味!


Honey嚐一口朱古力味,已經~~~~極~~~~速~~~~~變~~~~~心!!!!投進朱古力味的懷抱了

看來,這個夏天,我還要做很多很多的牛奶布甸,有人著迷了。


7 comments:

  1. 睇落都覺得好好味!!!
    真心好想好想讚你,
    因為你每天都能Post一道菜,
    而每道都好好,
    加油牙, 我會繼續追落去!
    [版主回覆08/04/2013 02:12:12]好開心呀,謝謝你的支持和讚賞!!(感動中~~)
    記得多D入黎睇~~哈哈~~我會寫多D!

    ReplyDelete
  2. 睇到流晒口水...
    [版主回覆08/06/2013 23:40:05]多謝~~~朱古力巧巧味~~

    ReplyDelete
  3. 我想問點解甘做會有一層脆皮係面既?
    [版主回覆08/07/2013 13:31:04]哈哈哈~~~我都係!! 但呃自己食完一次又一次囉!!
    [晨曦回覆08/07/2013 09:55:10]我成日都係甘安慰自己嫁.
    [版主回覆08/07/2013 09:23:37]係呀,超EVIL!! 但又抗拒唔到,成日好想食!對自己好D,哈哈,間唔中食一次喇
    [晨曦回覆08/07/2013 08:20:52]等我又試下先, 我都好鍾意食牛奶類布甸嫁, 雖然好evil.
    [版主回覆08/06/2013 23:40:36]哈哈,我都唔知點解,但有多層脆皮又幾好味!

    ReplyDelete
  4. 請問呢個樽可以係邊度買到?
    [版主回覆08/26/2013 14:05:01]淘番黎架~!

    ReplyDelete
  5. 乜魚膠粉唔係應該用凍水開o架咩?
    [版主回覆09/03/2013 02:16:21]我慣左用熱水開,易d溶

    ReplyDelete
  6. 我尋晚整左喇...

    今朝起身試食左1啖..勁滑

    但我無脆皮係面>.<
    [版主回覆09/03/2013 02:15:57]哈哈,正~我都唔知點解我有脆皮

    ReplyDelete
  7. 我試整左,但好似啫喱咁,係咪魚膠粉水出現問題?5g魚膠粉要幾多水?

    ReplyDelete