Wednesday, February 20, 2013

遇上LC就是‧一見鍾情

自從去年9月經好友推介Le Creuset此品牌,一看就是愛上了。我承認它是有著一種讓人沉迷的魔力,讓你走火入魔! (哈哈,絕對無誇張,仲要係不能回頭的那一種)
開始擁有第一個鑄鐵煲,然後到stoneware,逐件儲下來,蠻有樂趣的,每一樣都很喜愛。

儲存量當然不多,只是一眾LC lover的收藏量唔知百幾分之一,但愈來愈有滿足感。我會努力儲LC~~~(向著朝陽奔跑既我!!!!)

第一個煲為Oval 25CM Orange Blossom色,讓廚房都好有活力。本來想買心心煲,但遍尋不獲,所以找了22cm Round Cocotte Cherry Red取替,現在還未捨得開光啊!哈哈。



還有比較少人用的stainless steel既煲仔,我發覺這是很好用的呀,用來煮麵、煲意粉也不錯,居然成為我的近期最愛!



當然還有其它小物喇,沙律盤、mini cocotte、Grill pan、Ramekins、真係見到都好開心!!






前陣子大家最愛的Chiffon Pink,小妹都有一個18cm Round, 細細個, 放blue mussels就超靚~



情人節收到既小驚喜,新成員mini Pumpkin Casserole,暫時還未想到放什麼,我想,加點garlic響入面,放在廚房內一定成為亮點吧,嘻嘻!


黎緊要努力儲LC,I'm Loving it!!!

1 comment:

  1. 嘩, 咁多款~ 有咩分別架? 係咪煮唔同既食物就要用唔同既煲?

    我屋企只係得一隻中式鑊, 一隻小平底pan, 一隻煮公仔麵既煲, 同埋一個大既煲湯煲... 已經無位可以再擺其他煮食器具了...
    [版主回覆08/08/2013 09:48:22]哈,其實都係襯下色,同唔同食物用唔同size~~
    我都無位喇就黎~~

    ReplyDelete